5e augusti 2015



God morgon! Startade denna onsdag med en liten promenad tillsammans med min lilla vovve följt av en god frukost. Acai bowl med granola & bär samt riskakor med avokado och salt, favoritfrullen! :) 
Nu ligger jag ute i solstolen och läser en tidning. Det är inte riktigt sol ute, men det var väldigt varmt och skönt. Börjar jobba klockan 13-17.30 så därefter blir det middag innan jag dka fara upp till stan för att träna med Sandra. 
Puss o kram!




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]