Lite nytt

Var på stan igår en snabbis och handlade lite smått bl.a. inför resan. Blev ett par nya guldiga sandaler (köpte de svarta för någon vecka sedan), en ny body butter i min favoritlukt, den är verkligen så fräsch! En sololja och två ansiktsmasker jag ska göra innan vi far. Man vill ju vara fräsch innan resan ;)
 

Postat av: Matilda ♡

Vilka bra inköp! Måste verkligen själv köpa en tanning oil, vill få lite färg innan skolstart iallfall, haha :)

2015-08-11 @ 17:17:45
URL: http://matiiildaa.blogg.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]