My fav bikinis

Här har ni mina favoritbikinisar! Alla är helt oanväda, så de ska få användas flitigt i Puerto Rico ;) Den med bananer har legat och väntat på mig i garderoben enda sedan förra sommaren, då trosorna var alldeles för stora. Så nu när min rumpa har växt lite så sitter dom där dom ska ;) Hela setet är i strl 36/UK 8 och måste säga att det känns mer som en storlek 38 :P Blev så jäkla glad då jag märkte att jag faktiskt kunde ha den nu, haha. Gotta love them gains. 

Postat av: JUNITJEJ

Så fina!

2015-08-06 @ 14:12:16
URL: http://www.junitjejen.se
Postat av: matilda ♥

Men åhh vad fina! Älskar den vita med rosa spets! (:

2015-08-06 @ 16:45:43
URL: http://matiiildaa.blogg.se
Postat av: Emilia

Åhh jättefina! :)

2015-08-06 @ 18:21:35
URL: http://www.nouw.com/emilialiljedahl
Postat av: Anonym

Hur är todiefor i storleken??:)

Svar: Jag skulle säga att de är lite mindre, men annars väldigt normala :)
Sanna Lundberg

2015-08-06 @ 19:31:25
Postat av: Alexia

GUD så fina! Var är den med bananerna ifrån? Vem älskar ju liksom inte bananer? 😍☺️😚

Svar: Den kommer från Boohoo.com tyvärr från förra året. Min favorit! :)
Sanna Lundberg

2015-08-07 @ 01:39:39



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]