New in

Har inte visat er lite av det nya jag köpt för ett par veckor sedan. Är dock inte säker på om jag behåller shortsen och kjolen. Den blåa klänningen var också lite stor, så ska kapa den på längden och blir det inte bra så har jag det som strandklänning :)
En orange strandklänning samt en over size skjorta jag tänkt ha på stranden i Puerto Rico
Halvkass bild, men har suktat efter denna klänning så himla länge!
Vit jeanskjol (som sitter nästan för tight om rumpan, haha) och ett par slitna jeans shorts. Får se om jag skickar tillbaka dom eller om jag behåller. Klipper nog om shortsen i så fall :) 

Postat av: Linn

Var är den blå klänningen ifrån? Superfin!

2015-08-07 @ 17:45:26



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]