Puerto Rico 2015

05.45 stod vi i kön till in checkningen. Vi hade tagit flyget ned till Stockholm kvällen innan och checkade då in på Rest & fly för att spendera natten där. 
Sedan frukost på Joe and the juice, obligatoriskt
Vi fick flyga ned med ett nytt flygplan från Thomas Cook. Ombord fick man betala 50kr (om man ville såklart) för att se på ett tio tal filmer, serier och dokumentärer. Så himla skönt!
De två första dagarna var det mycket moln, men det var väldigt skönt att gå ned till stranden ändå, bara ta det lungt, dricka cider och spela kort. Mysigt det med! :)
Vi hade som sagt all inclusive så det blev en hel del mat :P Men vi gick också och köpte glass varje dag på eftermiddagen som vi åt i skuggan medan vi spelade kort. 
Mot stranden!
Vi drog ut och festade tre dagar, då tog vi buss/taxi till Playa del inglés där dom har bästa klubbarna och utelivet. Då avslutade jag och Sandra kvällarna med kebab och pizza innan vi tog taxin hem till Puerto rico igen ;)
Playa del amadores, favorit stranden♥
De kvällar vi inte festade, så gick vi alltid till HiperDino (supermarket) efter vi ätit middag för att köpa med oss gotta som vi myste tillsammans med ute på balkongen. 
Sista kvällen :( 
Lunch innan vi klev ombord på planet hem till kalla trista Sverige... åh vad jag vill tillbaka.




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]