12e juli 2015



Hej! Sitter och ser på Magic Mike medan jag dricker bravo boost och äter melon. Sandra ligger och sover, antar jag mår betydligt bättre än henne ;P Hade så himla bra kväll igår. Började hemma hos Sandra med två andra tjejer från hennes gamla klass. Sedan gick vi in mot Rex och sedan All star där vi dansade till stängning. Barfota gick vi in till Max för att beställa oss en burgare och chilicheese innan vi gick hem. 

Nu har vi ätit lunchen ovan och sett film. Ska träffa Junas om någon timme som nyss kom hem från Kroatien i två veckor(!!) Jag och Junas funderar också på att åka ned till Stockholm nu till helgen. Hade vart kul att göra något än att bara vara hemma i Holmsund :) 

Postat av: rememberthiis.blogg.se

Mums :D

2015-07-12 @ 19:12:13
URL: http://rememberthiis.blogg.se/
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Gott!

2015-07-12 @ 22:06:22
URL: http://blogofphoto.webblogg.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]