23e juli 2015


God morgon! Vaknade av klockan idag och gick upp och gjorde frukosten ovan. Nu har jag legat och kollat på Gossip girl och ska snart börja göra lite nytta här hemma. Börjar jobba kl 15 på Konsum och hade egentligen tänkt fara och träna. Men skippar det idag och kör på en vilodag istället. 

Igår så åkte jag, Jonas, Junas och Sandra och åt på Lottas för att sedan se på Albin (och Mattias från tidigare Emd). Mycket trevligt :)





Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]