25e juli 2015







Frukosten imorse, och bilderna är från tidiagre idag

Hej hjärtan! Ligger hemma ute på altanen i skuggan och har legat här ute i stort sätt hela dagen, äntligen sol! 
Ska strax dricka en Celsius för att sedan bege mig mot gymmet för att köra ben för andra gången denna vecka :) Sedan blir det middag och mys här hemma.

Har även bokat en resa ned till Stockholm med mamma och min syster. Dom ska springa tjejmilen i september så jag följer med bara för att heja på dom och ha trevligt med mina favorittjejer❤️ Min syster och jag planerar även att boka tatuering i veckan. Blir kanske två nya för min del :)
Ha en bra dag!


Postat av: Sofie

Hej Sanna! Jag undrar vilken locktång du använder när du ska locka ditt hår?

Svar: Från Cerawand, strl 18-25mm tror jag :)
Sanna Lundberg

2015-07-25 @ 17:26:57
Postat av: Sanna Eriksson

Ser gott ut! :D

2015-07-25 @ 18:30:29
URL: http://dreamspo.blogg.se/



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]