27e juli 2015

Hej, ligger helt slut i soffan efter en hel dag på jobbet och endast 8h sömn tillsammans de senaste två nätterna. Inte bra, så direkt efter jobbet idag så åkte jag och mamma till stan en snabbis. Handlade lite nödvändigheter, saker till stugan, hämtat ut ett paket och jag skulle egentligen köpa en ny cykel men det var stängt så åker dit nästa vecka istället :) Sedan har vi gjort middag och nu funderar jag på att beställa hem ett par nya tränings tights innan jag lägger mig, kokar en kopp te och ser ett avsnitt Gossip Girl. 
 
Imorgon bli det jobb 06-15 igen och imorgon ska jag banne mig träna också! God natt, puss
Nedräkningen är i full gång, endast 21 dagar kvar till avresa tillsammans med bästa vännerna mot Gran Canaria och Puerto Rico. Wiii!




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]