5e juli 2015

Hej! Ligger i sängen och läser bloggar. Har just sett klart några avsnitt Gossip girl och ätit glass. Prövade en ny och den var riktigt god! :) 
Igår så körde jag upp till stan och hämtade Sandra. Vi gick till båten och åt, sedan åkte vi till Maxi och köpte oss varsin påse godis och åkte hem till henne och myste lite. 
Imorse började jag jobbet 07:30-14 och därefter somnade jag en stund innan jag for och tränade ben. Hoppas på träningsvärk :P 
Imorgon ska jag upp tidigt så jag hinner med allt innan jag börjar jobba senare i eftermiddag. Puss o kram! 


Från igår då jag och Sandra var på Båten och åt. 
Efter jobbet köpte jag med mig jordgubbar hem och åt detta till mellis innan träning.

Lohilo glass och jordgubbar framför Gossip girl, perfekt avslut på veckan!




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]