10e juni 2015

Hej! Vaknade för någon timme sedan och fram till nu har jag bara ätit och kollat på Gossip girl. Var ute på studentskiva igår och det blev en hel del från baren oh det känns väl lite idag, hehe. 
Imorgon ska jag på en jobb instruktion inför ett av mina sommarjobb. Jag kommer till mesta dels att jobba på Konsum och där börjar jag V.26 och någon gång då jag behövs på stuven/SCA Logistics :) 
Ikväll blir det bara att mysa. Har äntligen börjat "landat" och kunnat andas ut från då jag kom hem från Norge. Dessa senaste veckor har jag verkligen gett upp träningen och kosten. Så nästa vecka ska jag se till att komma igång med mina rutiner igen. 
Frukost igår innan jobb, koppen fick jag av Sandra i födelsedagspresent!
Hoppade in som extra igår och sålde jordgubbar




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]