13e juni 2015







Hej på er! Vaknade upp sjuk idag, har nämligen haft ont i halsen ett par dagar och igår kväll blev det bara värre. Känns inte alls kul! 
Igår efter middagen så åkte jag och Sandra upp till stan för att dricka lite drinkar. Vi for hem kring halv tolv då både jag och Sandra kände oss hängiga.. :( 
Idag så blir det bara att ta det lugnt så att jag är frisk till nästa vecka. Ska skriva mitt personliga brev på engelska som jag ska skicka till min lärare så att han kan skicka till dom nere på Teneriffa. 
Hoppas ni får en bra dag, kram 




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]