16e jun 2015

Godmorgon! 
Vaknade upp idag i hopp om att det skulle vara fint väder ute, men inte det. Det blåser så otroligt mycket och är svinkallt ute. Jag som vill sola :( 
Har en hel del att göra idag, så ska börja sätta igång nu. Efter lunch ska jag hämta upp Oliwer sedan åker vi till Benjamin och Elivin mina kusiner för att fara och köpa glass. Dom kom hit till Holmsund tidigt imorse från Göteborg. Hoppas ni har fint väder i alla fall, kram!
 




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]