17e juni 2015

Hallu! Sitter och dricker en Celsius och laddar upp för min första springtur på ett x antal veckor. Harregud hur ska detta gå? :P Min förkylning är på bättringsvägen, är bara lite snuvig så det ska nog inte vara några problem att springa lite. 
Ikväll ska jag handla inför midsommar med Sandra och Rebecka, nästan allt är klart inför kvällen. Bara lite småfix kvar. Har tyvärr inget spännande att berätta så bjuder på två bilder istället :)
Frukosten imorse, nykokta ägg och min nygjorda granola jag gjorde igårkväll. Mums!
Träningsprogrammet jag köpte var tyvärr inget för mig, körde i 8 veckor och såg inga resultat alls. Istället tappade jag typ alla mina muskler och ja, det gick åt andra hållet helt enkelt (nu menar jag inte att mitt mål var att gå ned i vikt, utan ni fattar hur jag menar). Spänner verkligen min mage här också, haha. Bara att börja om på noll... Så nu ska jag börja med min vanliga styrketräning igen! 
 

Postat av: saga

Hej Sanna! Vad var det för träningsprogram du köpte/vilken hemsida/företag? :)

2015-06-17 @ 18:14:16
URL: http://sgeorgsson.blogg.se/



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]