24e juni 2015

Hej hoppas allt är bra med er! Imorse då jag satt och åt frukost så blev jag inringd för jobb på Konsum, så en stund efter så satt jag i bilen på väg mot jobbet. Jobbade ca 3 timmar bara sedab åkte jag hem och åt en god lunch och läste Vecko Revyn :) Tanken var ju att jag skulle ut och springa idag, i så fall efter jag slutat jobbet men... jag tror jag skippar den turen idag haha. Det regnar och är skitväder ute :( Jag har nyss ätit middag i alla fall och ska fixa naglarna det sista, tar typ två timmar för mig, hehe. Hoppas på bättre väder imorgon, kram!
Hämtade ut fyra stycken Iitala glas på posten igår, så nu har jag sex stycken i min lilla vinglassamling :)
Kan även passa på att visa er mina fina koppar jag fick av min storasyster m familj i 18års present. Hade önskat mig dessa så länge, och längtar till jag får använda dom! Kopparna kommer från Lexington :)




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]