28e juni 2015



Hej på er! Vilket underbart väder vi fick vakna upp till idag, strålande sol! Så efter denna goda frukost ovan, som är en acai bowl/smoothie bowl med min hemmagjorda granola (den godaste av den godaste) så har jag legat ute i solen en stund och förhoppningsvis fått lite färg :) 
Ska förska ta mig upp till stan för att träna senare också innan middagen. Blev ingen träning igår heller då jag var på kalas hos Oliwer som fyllde 5år sen åkte jag och jobbade till stängning. Hoppas ni får en bra dag, kram!

Postat av: Junitjej

Det ser gott ut!

2015-06-28 @ 13:12:30
URL: http://www.junitjejen.se
Postat av: Anna

Kan du inte lägga ut recept?? Såg ju super smarrigt ut! :D

2015-06-28 @ 17:19:08



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]