Balen 2015

Vi var först några par som träffades hemma oss Niklas i Villanäs. Vi drack bubbel och hade tilltugg. Sötaste Linnea kom och fotade oss också. Lägger upp bilderna när de kommer! :)
Älsklings Tuva följde med storebror Oliwer och mormor.
Jag gick tillsammans med min bästa vän Junas. Se så stilig han var!
Rebecka och Niklas
Tilda och Viktor
Fick denna fina bukett av mamma då vi gick på röda mattan, mina favoritblommor!♥

Postat av: Carris

Så fina :) men jag trodde Sandra skulle gå?

Svar: Nää hon gick inte :(
Sanna Lundberg

2015-06-08 @ 14:42:51



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]