Midsommar

I fredags så firade jag min midsommar tillsammans med mina fina vänner. På dagen var jag tillsammans med familjen och en del av släkten nere i Ljumviken (som alla alltid), där vi åt lunch och dansade runt stången. Sedan var det dax för mig att åka upp till Rebecka där vi skulle vara på kvällen. Jag, Sandra och Rebecka hade fixat och bakat all mat och efterrätt, och till det grillade vi såklart. Senare på kvällen kom de fler personer och vid 03:00 så bestämde vi oss för att åka hem för käka nattkäk och sova hemma hos Sandra. När vi vaknade ringde vi pizzerian bredvid och beställde varsin pizza som vi satt och åt ute i trädgården. Hoppas ni alla hade en fin midsommar! :) 

7 sorters blommor
Jag och tjejerna höll på att förbereda middagsbuffén
Så mycket gott att äta! Till efterrätt hade Sandra gjort en cheesecake med passionsfrukt som vi åt med jordgubbar, mätt blev man :P 


Jag och mina favorittjejer❤️

Då vi vaknade ringde vi till pizzerian bredvid och beställde oss varsin pizza, kändes så rätt! ;) 




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]