Shopping i Norge

Här har vi lite av det jag shoppat här i Norge (har köpt mest mat för pengarna, haha). Men har bl.a. även fått med mig ett par nya örhängen till balen :) 

En svart väldigt basic klänning. Så stilren och enkel! 
En oversize tisha som är längre baktill, kan bli riktigt snygg tillsammans med mina slitna boyfriend jeans eller ett par lackleggings. (Haha heter det så?)
Har kikat på denna så länge, kommer bli så fin när man har fått sig lite färg!
För mig som är beroende av läppsyl, så tar mina slut på en vecka. Men här har vi världens bästa läppsyl i alla fall!

Postat av: Elin

Varifrån kommer den svarta jackan du har på några av bilderna? sjuktsnygg :* Kram!

2015-06-02 @ 19:45:57



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]