Snapshots

Ett par snapshots från veckan 

1. Snabb middag från Naked juice bar 2. Frukost 3. Jag och bästis på gymmet 4. Innan kalas i fredags
1. En snabb outfit i fredags 2. Oliwers tårta igår 3. Älsklingsgubben som fyllde 5år 4. Mina nya naglar jag fixade i veckan 

Postat av: Hanna ek

Varifrån kommer den gråa tröjan? :)

Svar: Köpte den på bik bok i Norge :)
Sanna Lundberg

2015-06-28 @ 20:23:15
Postat av: Tove

Jag snubblade in på din Instagram och såg din blogg i bion! Himla fin blogg du har och jag gillar dina inlägg. Är själv väldigt träningsintresserad och har en stor kärlek till löpning. Jag kommer från Skåne, men Umeå verkar fint. Ska du också börja trean till hösten?

Kram

2015-06-29 @ 16:36:20
URL: http://karintove.blogg.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]