17e mars 2015

Dagen idag har rullat på som vanligt. Efter skolan åkte jag in till stan för att göra lite ärenden, och sedan gick runt i butikerna medan jag väntade på bussen. Hemma så drack jag en Celsius för att sedan inviga mina nya springskor på en runda. Sprang 10km, vilket gjorde mig väldigt nöjd. Avslutade med lite stretch samt rullade på min foamroller. :) 
Nu har jag klickat hem lite nya kläder samt en hoodie från Stronger.se som jag ska visa er då den kommit! Beställde även hem två stycken beauty blenders som jag velat ha så himla länge. :) En väldigt bra tisdag med andra ord. Nu ska jag packa väskan inför morgon dagen och sedan sova. God natt!

Postat av: Oslofru

Snygga Nikes :D

Svar: Ja visst är dom! Dom är riktigt sköna ocskå! :)
Sanna Lundberg

2015-03-18 @ 10:00:29
URL: http://www.oslofru.com
Postat av: Hanna

Vilka snygga skor!

2015-03-18 @ 17:51:55
URL: http://hannaswi.blogg.se
Postat av: Amanda

Hur var de att springa i? :)

Svar: Helt nya för mig så lite ovant, jag har bara kört i asics tidigare. Men dessa var helt ok :)
Sanna Lundberg

2015-03-20 @ 20:05:32



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]