19e mars 2015




Bilder från igår innan träning 

Hej! Sitter på bussen och har slutat skolan, så är alldeles strax framme i stan. Ska gå runt och kika lite i butikerna innan jag ska och träna, tänkte springa lite nämligen och har nyss ätit innan jag åkte. Vi fick morotsbollar i skolan och jag älskar dom! De är verkligen så goda! :)

Ikväll ska jag sy till min balklänning, den blev inte riktigt inom motten, så måste justera lite. Men jag är så nöjd och den är så himla fin! Hihi längtar! :)

Postat av: Anonym

Åh vem ska du gå på balen med? :)

2015-03-19 @ 15:41:54
Postat av: Anonym

Wtf? Bokstäverna på linnet är spegelvända, men inte siffrorna. Spooky...

Svar: Omg!! Haha såg inte det!! Väldigt spooky!😂🙈
Sanna Lundberg

2015-03-20 @ 07:16:24
Postat av: Lia

Hej! Vart har du köpt linnet? :D skit snyggt

Svar: Hej! Tack! Det kommer från Gina t :) kram
Sanna Lundberg

2015-03-24 @ 20:37:44
URL: http://liaspark.blogg.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]