22a mars 2015

Hej på er! Vaknade upp utvilad idag, vilket var väldigt skönt. Åt frukost, gjorde naglarna och kollade lite på kläder på internet. Hittade en hel del fina klänningar som jag funderar på att beställa nu faktiskt. Hehe. :) Sen vid lunch åkte jag och mamma upp till stan för lite ärenden och sedan lunchade vi. 
Nu dricker jag nya Celsius päron och mumsar på en banan medans jag planerar veckan lite i min kalender. Mamma for nyss ut och sprang, så efter det så ska vi grilla årets första grillning till middag! 

Postat av: Sandra

Hej! Du nämnde att du köpt ett par bootcut jeans för ett tag sen, vart köpte du dem? Har varit på jakt efter ett par superlänge men har aldrig hittat några riktigt fina... Superbra blogg förresten! :)

2015-04-12 @ 09:51:54



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]