30e mars 2015

Hej! Hoppas ni mår bra, för det gör jag. Faktiskt helt underbart! Är så himla glad idag och så tacksam över mycket❤️ 
Igår så tränade jag som sagt med Elina efter skolan. Vi bestämde oss för att köra rygg, och vi hade så kul. Så himla fin tjej är hon! 
Jag åkte sedan på ett ärende och kom hem senare än jag trodde, så jag åt middag 10 igår kväll. Hehe. 

Imorgon går planet mot Playa del ingles och kan knappt vänta. Ska bli så skönt att få komma bort från den blaskiga snön och Umeå en stund för att ladda batterierna. :) Vi kommer ha Wi-fi på hotellet så ska se till att slänga in något inlägg i veckan. Puss på er!


En halväten middag här ovan. Mitt nya beroende. Förr var det ceasar sallad nu detta. Mums! 

Postat av: Frida

Du som är så emot ätstörningar och tjejer som äter lite, hur kommer det sig att du väljer att träna med någon som är så sjukligt mager och underviktig för att ens få träna? Känns lite konstigt, och farligt!

Svar: Självklart är jag emot ätstörningar! Ingen ska behöva utsättas för det. Dock har jag aldrig sagt att jag är emot tjejer som äter lite, det gör man precis som man vill.

Jag och Elina träffades på gymmet i somras och då kom vi på att det skulle vara kul att träna tillsammans. Det tog ett tag, men nu äntligen blev det av! Hon är verkligen en superfin tjej, och vi har väldigt mycket gemensamt. Och ja hon är så otroligt smal, och det oroar såklart mig, men jag kan också tänka att jag kanske kan motivera och inpirera henne till ett hälsosammare liv och mot tillfrisknad. :) Att hon väljer att träna, kan jag inte styra över, det väljer hon precis själv.
Sanna Lundberg

2015-03-31 @ 20:10:46



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]