30e mars 2015

Godmorgon! Är inne på min andra lektion nu, så går på lunch när som helst nu. Dagens planer är att efter skolan åka och träna med Elina. Sedan kommer jag stanna kvar i stan till senare ikväll, då jag ska göra ett litet ärende. :) Min helg har vart riktigt rolig. Var ju som sagt modell för Gloss i lördags, och det var verkligen så himla kul. Emma och Jenny som sminkade mig är så himla duktiga och gulliga! Tror tävlingen inte är avgjort ännu, men hoppas på att de vinner. :) 
 
Här är några bilder från helgen. Hoppas ni får en bra start på veckan! Kram
 

Postat av: Ellen

Herregud så vacker!

Svar: Tack fina du!❤️
Sanna Lundberg

2015-03-30 @ 22:14:46
Postat av: Linda

var tränar du?

Svar: Fitness24 i Umeå :)
Sanna Lundberg

2015-04-07 @ 18:32:29



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]