Äntligen hemma

Hej på er! Är äntligen hemma från Åre, och tro mig det har vart en helt fantastisk vecka. Jag är så himla glad att jag valde att åka och tillammans med det bästa gänget! :) Jag har skrivit om resan på min reseblogg (HÄR) om ni vill se fler bilder och läsa om de intressanta detaljerna. 
 
När jag kom hem tog jag mig en dusch, åt mammas goda mat och sedan har jag packat upp. Så det känns riktigt skönt att jag är klar med det. :) Nu har jag svarat på mejl, bloggat och fixat mina naglar. Så nu ska jag välförtjänt hälla upp en påse godis, tända ljus och mysa framför en film eller några avsnitt av PLL. Sååå skönt! 
 
Hoppas jag får vakna upp utan halsont och snuva imorgonbitti. För jag har nämligen enda sedan i onsdags vart riktigt förkyld med både en grov halsont, snuva och lock för öronen :(
Lite färdkost och en bok under resan
Vi körde på en Taco-torsdag
Detta var bland det roligaste man kunde göra. Gå runt i denna Valle-dräkt och dansa, hoppa, kramas och bara skämma ut sig hur mycket man vill. Här är jag och någon sköning som står och sjuger nationalsången tillsammans. :P
Och idag innan vi lämnade Åre, så gick vi in på Åre chokladfabrik, såklart! 

Postat av: tommy

ser ut som ni hade det trevligt =)

Svar: Det hade vi! :)
Sanna Lundberg

2015-03-16 @ 20:56:11
URL: http://investerasmart.blogg.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]