14e maj 2015

Heeei på er! Idag är jag ledig då det är kristi himmelsfärd. Tyvärr är allt typ stängt på röda dagar förutom en del restauranger så vi tänkte ta oss en tur ut på stan för att spise oss noe. Lutar kanske mot TGI Fridays, men vi får se :) Just ni ligger vi bara på rummet och chillar. Jag bloggar, svarar och skickar mejl och sådant. Ikväll ska jag bl.a. fixa naglarna och se på Gossip girl och ladda upp för morgondagen. 
Imorgon ska vi jobba med kveldsmaten för att sen fara på konsert tillsammans med vår handledare och personalen. Så trevligt! Hoppas ni har det bra för det har jag! Kram




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]