15e maj 2015

Hej! Ligger uppe på rummet och slappar efter denna arbetsdag. Idag har vi städat och diskat en hel del så är lite less nu, men dagens höjdpunkt var då vi blev bjudna på pasta carbonara till lunch. Så gott! :) Vi ska strax gå ned och äta middag för att sedan gå på konserten vi blev bjudna på. 

Igår var vår första lediga dag. Vi hade som sagt inget att göra då allt var stängt, men det slutade med att vi åt lunch på O'lereys. Över 200kr fick jag betala för denna lunch, haha ångesten jag och Ada fick efteråt :P Hädanefter blir det att äta på hotellet (med några undantag någon gång såklart) 

Imorgon är vi lediga och då är det även den största festdagen på hela året. Får se vad jag och Ada hittar på, hon är ju än så länge bara 17, men vi ska nog hitta på något! Visste ni att jag får köpa alkohol när jag endast är 18 år här? Hehe, men vi ser hur dagen blir. Ha det!



Sprang en runda innan middagen i kvällssolen, så skönt!




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]