19e maj 2015

Hej! Tänkte uppdatera er med lite bilder som jag tagit de senaste dagarna. Inte de roligaste bilderna men bättre än inget alls :)
Strosar runt i stan och dricker Celsius 
Rema aka Ica samt russefolk 
Jag och Ada innan utgång i lördags

Blev en grabbfest hos några vi inte alls kände, men lärde känna många nya. Det flesta var Umeåbor, hur sjukt?! 
17e maj 

Min och Adas lilla hörna inne på vårt rum, fixade dessa högtalare tillsammans med bästa Ann-Kristine som är en av städerskorna :)
Har fått gymkort av min handledare på SATS, är hur glad som helst!

Postat av: jasmine

Varifrån kommer din jacka? :)

2015-05-19 @ 22:05:51



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]