1a maj 2015

Hej på er! Alltså tiden går alldeles för snabbt tycker jag just nu! Tänk att om en månad är det juni, så sjukt! Hade ni en bra valborg igår? Jag gjorde inte något speciellt. Mamma,pappa, jag och min lillebror var bjuden till min morbror och kusiner igår kväll. Vi åt trerätters och sedan var jag lite chaufför under kvällen :) Vaknade upp imorse pigg och fräsch, åt en dunder frukost för att sedan åka upp till stan och köra ett pass. 
 
Börjar jobba 17.30 på Konsum och jobbar till stängning för första gången. Så ska äta middag strax och sedan köra iväg. Länge sedan jag jobbade nu, så kan behövas. Haha. 
Cykeltur med älsklingskillen
Från igår då jag var taxibruuud




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]