23e maj 2015

Hej! Jag och Ada har för en stund sedan vart nere och ätit frukost. Vi ska strax ned till SATS för att träna, men först ska jag blogga och dricka min Heat från Nutramino :) Vi tog oss en lång sovmorgon imorse till kl 10 och det var verkligen behövligt! Vi är i alla fall lediga idag  och igår också. Så igår så bestämde vi att vi skulle åka till Ikea och Sirkus. Sirkus är ett shoppingcenter just bredvid Ikea. Jag fick med mig en svart klännning som jag har tittat på en hel del sedan jag kom hit samt massa gott till vårt kylskåp och även lunch på Ikea såklart ;) 
 
Kvällens planer är att först se på Gladiatorerna sedan ESC finalen. Kanske hinner vi med lite Harry Potter emellan också, vi ska just börja på den femte filmen. Woho! Är förvånad över att jag faktiskt tycker att filmerna är ganska bra ändå. Har vart så negativ till Harry Potter tidiagre, haha. 
 




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]