25e maj 2015

Godmorgon på er! Eller jag har vart vaken sedan 06:00 imorse då jag børjade jobba kl 07 och innan det ater jag frukost och laser tidningen :) Sitter just nu i receptionen och passar på att blogga nu då jag har lite rast. Det ar valdigt lugnt i receptionen på morgonen så det ar ratt skønt andå. Jag och Ada børjar jobba skift denna vecka, så då jag slutar 15 idag så børjar hon och jobba.
Efter jobbet idag blir det att fara och trana. Ar inne på vecka sex av mitt traningsprogram, vilket ar helt sjukt. Det har gått så himla fort!
 
På onsdag har jag bokat klipp och farg på en salong som heter H2. Langtar så mycket och ska bli så himla skønt tt få bli fin i håret innan balen och sommaren :)
Nu ska jag svara på lite mejl så jag har gjort det klart. Hoppas ni får en bra dag!
Kram från Norge
Vill så gärna åka utomlands nu igen! 




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]