28e maj 2015

Hej! Tog en sovmorgon idag då jag börjar jobba 15-21 idag. Jobbar idag, lördag och söndag sedan är jag ledig nästa vecka fram till då jag far hem. Ska bli så skönt att få komma hem alltså, har hemlängtan och börjar bli aningen less. Men igår kom i alla fall vår lärare hit och pratade med oss, var så kul att se honom! Min favoritlärare :) Vi pratade bl.a. om praktiken i trean, och som det ser ut nu kommer jag åka iväg på praktik på Teneriffa i tre månader i slutet av september. Men inget är spikat ännu, allt beror på hur jag sköter skolan och så :) 
 
Igår var jag som sagt och klippte/slingade håret på H2. Fick betala 50% av priset men ändå blev det över 1000;- haha så fruktansvärt. Blev jättenöjd i alla fall, så nu är jag redo för bal och sommar! Nu ska jag hämta min tvätt och hänga upp innan jag börjar. Kram på er!
 

Postat av: Carris

Längtar efter dig min fina syster <3 Oliwer och Tuva längtar efter sin moster oxå <3

Svar: Längtar efter er också, så himla mycket!❤️ snart träffs vi äntligen!❤️
Sanna Lundberg

2015-05-31 @ 22:54:27



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]