5e maj 2015

Hej på er! Sitter på min sista lektion nu innan jag måste sluta. Ska nälmligen in på Gloss för en provsminkning inför balen. Måste göra det nu eftersom jag far på fredag till Stockholm och åker direkt därifrån på söndag. Sedan ska jag handla inför Norge med mamma., har fullt upp i veckan men ska slänga in ett par inlägg ändå. Kram!
 

Postat av: Ida

Men jisses så fint hår!

2015-05-06 @ 20:08:14
URL: http://idasivertsson.blogg.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]