8e maj 2015

Godmorgon! Nu är vi på väg till Stockholm, så det blir en heldag i bilen. Haha tyvärr. 

Igår efter skolan åkte jag in till stan, köpte med mig en supergod lunch från Naked juice bar, för att sedan möta upp Sandra och Junas. Vi for till Lindholms bil där jag skulle hämta hem en bil som vi har idag till Stockholm. Sen på eftermiddagen gjorde jag en spray tan, som jag inte är nöjd med idag när jag duschade. Blev lite ojämt och inte stor skillnad. 
Sen så fyllde Junas 19 år igår, så det firade vi såklart med take away middag och presenter.  
Hoppas ni får en bra helg, och ni kommer få en hel del uppdatering här på bloggen samt min reseblogg (Sannareser.blogg.se) under min praktik i Norge! Kram på er


Postat av: Julia Wisniewska

Men gud vad kul med Stockholm!

2015-05-09 @ 16:51:29
URL: http://wisniewskajulia.devote.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]