Giveaway!

WalkTrendy Spring Giveaway! Nu har ni chansen att vinna denna söta klänning från Walk Trendy. (Länk HÄR)

För att vara med ska du:
1.Registrera dig på: http://www.walktrendy.com/
2. Lämna en kommentar i detta inläg med samma mejl som du registrerade dig med. 

Tävlingen slutar på söndag om en vecka. Vinnaren kommer att lottas via random.org
Lycka till! :)

Postat av: Maja

Hoppas ha turen att få bära denna utsnygga klänning på sommarens äventyr! Kramis :-)

2015-05-05 @ 12:29:59
Postat av: Emma

Exakt en sådan klänning man söker nu inför sommaren! Fint med lite färg också :)

2015-05-05 @ 18:30:21



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]