14e september 2015

Godmorgon! Vill börja med att säga ursäkta för min dåliga uppdatering, men det är mycket jag ska göra nu i skolan och hinna med hemma innan jag ska åka iväg till Teneriffa. Jag åker på söndag den 27/9 och åker till Stockholm igen imorgon för att hälsa på ett par elever från Nacka som ska åka samtidigt som mig ned till Teneriffa. Spännande och så kul att få lära känna lite nya :) Kommer dock bara vara borta över dagen, så kommer komma hem på kvällen igen. 
 
När jag är nere på Teneriffa så kommer jag blogga betydligt mer än vad jag gjort tidigare. Kommer ju få leva ett helt annat liv de kommande tre månaderna. 
 
Annars då? Har bokat in klipp & färg på torsdag, så nu blir det lite förändring! Sedan har jag bokat in en ansiktsbehandling på fredag som jag fick då jag fyllde år. Lite vardags lyx! 
Hoppas ni har en bra dag idag, kram!
Bild från arkivet

Postat av: karolinasz.blogg.se

jättefina lockar! hur gör du dem?:)

Svar: Tack! Superenkelt! Sätter upp håret i en hästsvans, sedan lockar jag med min locktång från Cerawand, tar ut svansen och kammar ut lockarna med fingrarna. :) Kram
Sanna Lundberg

2015-09-14 @ 10:16:12
URL: http://karolinasz.blogg.se/
Postat av: Amanda (svagtillstark)

WOOOOOOOW DITT HÅR TJEJEN< 333

Svar: Men tack sötan! Och detsamma!!! <3 <3
Sanna Lundberg

2015-09-14 @ 15:14:23
URL: http://svagtillstark.com



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]