7e september 2015

Hej! Alltså har haft en underbar helg i Stockholm tillsammans med min mamma och storasyster. Vi har ätit gott, vart på Grönlund, sprungit Tjejmilen, shoppat och myst massor! Behövde verkligen denna helg tillsammans med dom❤️ 
Vi tog flyget ned på fredag eftermiddag, när vi kom fram så åt vi middag på hotellet och sedan gick vi till stadion för att hämta ut våra goodiebags och nummerlappar. Jag och Carris bokade även in oss till nästa år, så kul! :) Sedan gick vi till affären för att köpa med oss gotta som vi åt på hotellrummet framför tvn. 


På lördagsmorgonen så laddade vi upp med hotell frukost för att sedan springa Tjejmilen. Vi var i första startgrupp så vi startade 13:00 såklart laddade vi också upp med varsin Celsius :) 

Är verkligen så himla nöjd över min insats. Jag gick in med inställningen "jag gör mitt bästa", och det gjorde jag också. Det gick lite tungt i mellan åt men jag fortsatte springa och målet var under 50min vilket jag klarade! Då det inte var tänkt att jag skulle springa först utan bara följa med och heja på mamma och Carris, så har jag inte tränat speciellt mycket kondition, utan satsat mer på styrketräningen. Därför är jag så jäkla stolt över mina 44:20mim och 157:e plats av ca 35000 tjejer. Ingenting är omöjligt!! 

Efter loppet så duschade vi och åkte in till stan för shopping. Och åh vad nöjd jag är över mina köp, ska visa er så snabbt jag kan! 

Efter en trerättersmiddag åkte vi vidare till Grönalund där vi åkte nonstop till stängning. Haha så underbart. 
Vi åkte hem på söndagen vid 16, så det blev en heldag med shopping, lunch och fika där med. Längtar redan till nästa år, då siktar jag på 40min på milen, hehe
Puss o kram!

Postat av: Sarah

Va kul me en helg i Stockholm :)

2015-09-07 @ 14:50:35
URL: http://CheerSarah.devote.se
Postat av: Emma

var har du köpt din céline paris väska? :)

2015-09-08 @ 10:27:35



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]