Blogglista

1. Vem är din bästa vän? Sandra
2. Vad har du för skostorlek? Vanligtvis 36, men kan även ha 35 på en del skor
3. Brukar du skratta för dig själv? Haha ja det är klart, jag pratar dessutom väldigt mycket med mig själv haha!
4. Vilket är ditt favoritnummer? I min familj har vårt favoritnummer alltid vart 13, och jag har alltid haft 96 också
5. Vad var det senaste du åt? De var min middag som var kyckling med potatis 
6. Om du var en krita, vilken färg skulle du vara då? Oj, vit haha
7. Hur är vädret just nu? Kyligt och mörkt 
8. Vem var den senaste personen du pratade med i telefon? Sandra
9. Vad är det första du ser hos det motsatta könet? Ögon, leende och kläderna! Och såklart speglar ju personligheten också
10. Tv eller dator? Dator
11. Favorit TV-program? Kollar sällan på tv, men 
12. Har du några syskon? Ja det har jag! Min storasyster Caroline, min storebror Robin och min lillebror Lucas.
13. Längd? 158 cm.
14. Hårfärg? Ljusblond
15. Ögonfärg? Blå
16. Använder du kontaktlinser? Nej
17. Favorit högtid? Midsommar då man vet att det är en hel sommar framför sig eller julafton då man äter så mycket gott och får mysa med hela familjen
18. Favorit månad? Juli då sommaren oftast är som bäst
19. Har du gråtit någon gång utan någon anledning? Ja det har jag! Får vissa perioder då jag blir så himla känslig och kan grina till vad som helst. Brukar också börja grina då jag blir arg.
20. Vilken var den senaste filmen du såg? Helt ärligt minns jag inte, typ Magic Mike XXL
21. Favoritdag på året? Har ingen speciell favoritdag, men alla gillar väl sina födelsedagar? Fast måste nog säga att midsommar är nästan bäst ändå
22. Är du för blyg för att fråga ut någon på dejt? Nja, känner jag att jag skulle vara intresserad så skulle jag kanske ha frågat. Men kanske inte första gången man pratar 
23. Kan du stå på huvudet (utan att luta dig mot en vägg)? Haha, ha kunnat men är tveksam nu alltså!
24. Kramar eller kyssar? Beror ju på, hehe men jag gillar att kramas 
25. Choklad eller vanilj? Choklad såklart!
26. Har du tattueringar? Ja, just nu en men nästa vecka blir det en ny ;)
27. Vad lyssnar du på just nu? Tvn som går på och där visas Idol
28. Är du kär i någon kändis? Justin Bieber, haha fortfarande efter 7 år
29. Vilka böcker läser du just nu? Håller på att läsa Fify shades of grey böckerna, men det går inte så bra. Så jag tänker att jag sparar dom till Teneriffa
30. Piercingar? Öronen
31. Vad gör du just nu? Bloggar och inväntar Paradise hotel och kvällsfika hehe
32. Smöriga, naturella eller saltade popcorn? Smöriga men helst båda ju!
33. Hundar eller katter? Hundar 
34. Favoritblomma?  Pioner, åh vad jag älskar rosa pioner
35. Har du blivit påkommen göra något du inte får göra? Haha ja någon gång 
36. Har du en bästa kompis i det motsatta könet? Ja 
37. Har du älskat någon nångång? Inte i något förhållande, men älskar mina vänner och min familj
38. Vem vill du träffa just nu? Justin Bieber, haha är besatt
39. Är du fortfarande vän med folk från skolan? Eftersom jag fortfarande går i skolan så ja!
40. Har du någon gång skjutit med en pistol? Inte pistol, men givär
41. Gillar du att flyga med flygplan? Blandade känslor
42. Höger eller vänster-hänt? Höger
43. Hur många kuddar sover du med? Tre
44. Saknar du någon? Självklart!

Postat av: Lovisa

Vad länge sedan du skrev något! Blogga mer! :D

2015-10-27 @ 11:04:28
URL: http://avlovisas.blogg.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]