4e april 2011

har haft världens dag idag.. inge kul alls. allt har bara vart dåligt! men nu är jag glad! jag och mamma for till stan en snabbis och jag letade efter skor och ett par jeans, hittade världens fina/skönaste skor!! och ett par jeans thigts. jag tror att ingen vill att jag skulle kunna ha jeans, inga passar!! inte ens på barnavdelningen. :( men nu hittade jag ett par perfekta thigts!! puss o kram dom är finare i verkligheten. kommer bli så snyggt till bruna ben och jeans shorts!! hahahaha, okej där fick ni lite mage också!! men who cares? ;) inte jag iallafall!

Postat av: sara

fan så snygga skorna var!!

sv:ja det tycker jag verkligen!<3

Svar: tack sweetie!! glad jag blir! :D
goodie! <3
sannallundberg

2011-04-04 @ 22:20:16
URL: http://bjurra.devote.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]