Skivomslag

Wiihoo!!! Jag har släppt min första skiva! Finns ute nu ;)

20110830-105727.jpg

Postat av: isabella♥

sjunger du?:D kramar

Svar: nja sjunger och sjunger, jag älskar att sjunga de gör jag. men jag sjunger mest bara i duschen. ahah:] kramisar!
sannallundberg

2011-08-30 @ 16:15:23
URL: http://isabellalindgren.blogg.se
Postat av: amanda

sjukt bra låtar i den nya skiva!!!!! awwsome:DDD du äger

Svar: åhh tack älskling! :D
sannallundberg

2011-08-30 @ 16:26:10
URL: http://amandacollin.blogg.se
Postat av: Emma

Har du en skiva?! säljs den elr?!♥
gillar din blogg jätte mycke hoppas du blir en artist ;)

2011-08-30 @ 16:56:45



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]