8e december 2011

hejm jag suger på att blogga iknow.. men jag har bestämt att 2012, så ska jag fixa bloggen. orkar typ inte byta. eller jag vet inte till vad. men ialafall. kom hem för en stund sedan från begravningen. det var verkligen jätte fint!men det är så jobbigt med begravning :( det var sjukt gott fika där!! nonom! men ska se ett avsnitt av 90210, sen ska jag plugga engelskan. jag har pluggat heeeela veckan.. usch vad jag är less! aja. puss hörs sen!

Postat av: Emma

Vems begravning? beklagar ;(

2011-12-08 @ 18:33:23



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]