Bridget Jones

hej! sitter just nu och ser på Bridget Jones med tha family och en godis påse♥ Idag så blev det stan med mammsen, blev väääldigt mycket julklappar! och jul & nyårs kläder till mig. Idag så köpte jag till bästis,lillebror och Oliwer! :D Nu är det bara Mamma,Pappa och Caroline kvar. :) Efter maten idag så klippte jag mig och slingade håret, det blev super. Tack mamma! puss!

20111218-220722.jpg

20111218-220729.jpg Det vänstra är till Lucas & det andra är Oliwers :)




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]