Detta fält måste fyllas i

Jag och familjen sitter bänkad framför uppesittar kvällen på TV, vi vann inget. Men jag och Lucas har druckit upp 6 stycken julmustar (glasflaskor) haha, och jag har ätit upp mammas godis. Och ätit popcorn, och chips, osv osvovs..Men nu måste jag vila och ladda upp för all jul mat och godis imorgon! Juste mamma och pappa jobbade ikväll, dom kom hem nyss under 3ans bingo. Pappa ska typ jobba imorgon också :-( åh! Hörs imorgon!

20111223-225442.jpg




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]