18e Januari 2011

Hallo! Kollar igenom bloggen från dom senaste dagarna.. ursch vad lite bilder. Inte bra alls. Kommer bli ändring på. Såg nyss att Britney spears har en ny låt :) Ska göra lite NO nu.. känner att det inte ens är lönt att jag gör det, kommer ändå inte hinna klart tills imorgon. Jävla Skit!! Ska äta middag nu.. inte ens hungrig, har ätit så sjukt mycket tårta och fika, tycker typ att det är ett mirakel att jag tog mig hem! :D haha. kram bjussar på en urful bild..haha




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]