26e november 2011

hallu, idag har jag bara tagit det lungt, följde med mamma upp till Maxi. Har nyss ätit super god mat, och senare blir det mys framför tvn med en film och gotta som vi köpte! :) Vi har även julpyntat idag, så nu har vi det suuper mysigt här hemma! längtar också tills jag ska flytta hem ifrån då man få ha en mysig liten lägenhet.. hihi. nemen vi hörs imorgon då det är skyltsöndag och första advent, mys!  




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]