Subway

Kan lova att jag inte varit såhär mätt på länge! Åt upp en hel subway macka och till efterrätt åt jag toblerone. Phä! Nu ska jag iallafall gå ut och sätta mig i utetummet och plugga. Ska försöka göra bort allt nu,så jag inte missar godiset och myset framför TVn med familjen ikväll! Ska fråga mamma om vi kan beställa pizza också... Så sjukt gott! Upd: kanske ska göra denna blogg till matblogg istället? :p

20110918-144144.jpg




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]