Random things

Jag vill vara norsk, kunna prata norska. Jag vill flytta från Holmsund/Umeå, helst från Sverige. Jag har skickat in en intresseanmälan om att börja i cheerleading. Började i gymnastik när jag var fyra år, men då slutade jag ifrån A-truppen för ca ett år sedan. (?) Tog hål i öronen när jag var två år. Jag har haft två hundar. Vi rev vår stuga och byggde vårt hus där, och nu har vi bott här i ca 8 år. Har alltid velat bli modell sedan jag var liten. När jag var liten så gick jag och Emma till H&M och frågade om hur vi skulle kunna bli modeller för dom. Fick ett svar att man skulle ha en modellagentur osv. Så då bestämde vi oss att göra en egen H&M tidning. Haha! Emma har alla modell bilder på sin dator. :)    

Postat av: M

Vilken cheerleading grupp eller vad man säger? är det force allstars? :)

2012-04-22 @ 19:28:22
Postat av: Gren

Satan vad snygg du är!

Svar: tack du!
sannallundberg

2012-04-22 @ 22:33:50
Postat av: Läsaree

Börja inte på cheer force, tränarna är jättE oseriösa och är inte bra tränare, en är liksom 17! Och tränarna vill liksom ha mycket betalt och tvingar föräldrar att hjälpa till! Ja det är inte bra i allefall:O

2012-04-23 @ 16:33:10



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]