23e augusti 2012

Godmorgon eller nått sånt! :) Sitter just nu på skolan och gör inget alls, började 08.30 imorse och då hade vi SYV info osv, och sedan stod det på schemat att vi har lektioner enligt schema och då har jag min första lektion 11.45!! Kul?! Hade iaf tänkt gå in på stan om en halvtimme då dom öppnar så jag har nått att göra, ska bl.a. annat gå in på Segaråttan och köpa choklad dränkta popcorn, har ett sånt otroligt söt sug! Sedan innan lektionen börjar ska jag äta lunch. Vi hat matte, åhåh döda mig! Hoppas ni får en bättre dag än mig!

20120823-092655.jpg Jag imorse innan lektionen. Hade lockigt hår innan jag for iväg till skolan, men dom for bort på bussen.




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]