2a augusti 2012

Hej på er! Vi har det bara bra här i underbara Göteborg! Vi kom nyss hem från stan, blev ett köp på Zara och en glass för min del, har hittat jätte mycket jag ska köpa senare. Vi ska snart äta middag, det blir morfars goda köttfärssås och spagetti! Mumma! Vi skulle egentligen ut och äta på resturang och sedan se på bio, men det ska vi göra imorgon istället. Så ikväll blir det mys framför någon film och gotta till det, tror vi skulle kanske på Hemköp och köpa godis senare men just nu regnar det :( Det är synd för det har vart sjukt dåligt väder hela veckan, så inge sol och bad som vi hade hoppats på.. Hoppas ni har det bra så hörs vi när jag kommer hem, puss! Hare kos!

20120802-181426.jpg

Postat av: enläsare

tro inte sanna

2012-08-03 @ 16:50:07
Postat av: :(:(:(

BLOGGAAAA

2012-08-14 @ 23:29:30
Postat av: Sara

Vilken skola ska du börja på?:)

2012-08-16 @ 18:29:50
Postat av: Anonym

vilken linje ska du gå?:) snälla svara

2012-08-19 @ 13:37:14



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]